Stránky Petra Macka alias Wolfman

Ohlédnutí za DT Hanácká Štreka 2009

02.09.2010 04:08

Vytvořeno 30.07.2009 01:22:08 | Poslední změna 30.07.2009 01:23:12

Ohlédnutí za dogtrekem Hanácká Štreka 2009

 

Již po čtvrté Hanácký mushers club pořádal dogtreking Hanácká Štreka. Letos očekávaně v romantické krajině Plumlovské hráze poblíž tyčící ho se plumlovského zámku v kempu Žralok.

Díky následujícího svátku jsme mohli oproti ostatním DT prezentovat závodníky již v pátek a v sobotu je odstartovat, midaři startovali v neděli. V pátek bylo teplé odpoledne, když se sjížděli první závodníci do kempu. Závodníci se hnedle prezentovali u mě, jelikož jsem letos měl krom diplomů vše s pc na starost já. Prezentace byla táhlá i díky tomu že jsme zavedli nové opatření jako např. Telefon na příbuzného pro případ nouze (naštěstí jsme to ani v jednom případě nepotřebovali). Okolo osmé dorazil i veterinář, sic o hoďku později, ale co už :-), a v devět byl meeting u chatky ze které jsme udělali základnu, ovšem později jsme meeting přesunuli do hospůdky ležíci v kempu. Po dlouhým meetingu plného někdy aj přihlouplých otázek závodníci zůstali v hospodě a někteří tam strávili i celou noc :-), ovšem o tom moc nevím, jelikož jsem s mamkou sháněl pečivo na ranní snídani pro závodníky ve stylu švédských stolů.

V sobotu ráno mezi tím co jsme s mamkou jeli vyzvednout pečivo, pořadatelé v kempy chystali vše aby se závodníci už o půl šesté mohli nasnídat. Start byl volný, závodníci mohli startovat od šesti do osmi jak chtěli, museli se jen mě nahlásit. Závodníci startovli plynule, i přes naše očekávání všichni v osm byli na trati. K tomu jim pomáhalo i mírně chladné počasí. Během dne co se závodníci prodírali překážkami na trati, přijížděli midaři. Moc zážitků z tratě nemám jelikož jsem prezentoval midaře, ráno po startu jseme s Frantou kontrolovali závodníky na prvních dvanácti kilometrech za pomoci auta. Docela nás zaujala nejmenovaná závodnice se šesti haskouny, u niž jsme se dohadovali kdy to vzdá. V sobotu večer jsme uspořádali meeting pro midaře jen u chatky, ten se mi zdá že probíhal lépe než u longu.

V noci ze soboty na neděli se začali scházet někteří longaři v cíli. Kvůli nim jsem držel noční stráž ve svém autě před chatkou, a díky lidem co trávili noc v hospodě mě našli.

Nedělní ráno bylo pro mé záda docela utrpení, ale musel jsem jít nachystat švédské stoly pro midaře. Kupodivu ráno žádný longař nedošel. Start pro midaře byl stejný jak pro longaře, též volný. Neděli jsem zas trávil v kempu u pc v hospůdce a vyhlížel jsem závodníky. To se nedá říct o ředitelce závodu a mé mamce Renátě Mackové, která se celý víkend potýkala s kuriozitami jako např. Když závodník hledal značku, která viditelně ležela na stromě před ním, kvůli takovým závodníkům docela dost nalítala - co bychom si bez ní počali :-). Hlavně když celý víkend kroužili bouřky okolo Plumlova. Naštěstí žádná kemp nezasáhla, to ovšem nemohou říci někteří závodníci co byli na trati.

V neděli večer již většina závodníků byla v cíli, pár jich ještě došlo ráno. Nakonec téměř všeci došli i nejmenovaná závodnice se šesti haskouny. Tímto jsme mohli závod zakonči vyhlášením všech zúčastněných závodníků i vítězů. Vyhlašování bylo trochu zmateční, ale všichni si něco odvezli domů, hlavně plno doufám že dobrých vzpomínek.

Tímto bych chtěl poděkovat sponzorům, kempu Žralok, pořadatelům a hlavně ředitelce závodu Renátě Mackové, za její nervy a za chuť pořádat dogtreky i do dalších let.


Petr Macek

© 2010 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode