Stránky Petra Macka alias Wolfman

festival dračích lodí Přerov 2009

02.09.2010 04:11

Vytvořeno 16.06.2009 01:00:07 | Poslední změna 16.06.2009 01:32:40

O víkendu 13.-14.6.2009 se konal na Laguně v Přerově 5-tý ročník festivalu dračích lodí, kt. jsem se přímo zůčastnil v posádce TWIX. Jeli jsme v kategorii škol, jelikož naše posádka byla složená ze studentů a lidí ubytovaných na SŠHS (střední škola hotelová a služeb).
V sobotu v 9:00 byl festival zahájen poradou kapitánů, mezi tím jsme se seskupovali a čekali na zbytek posádky až dorazí. V 9:30 se konalo skupinové foto všech zúčasněných týmů v týmových dresech potom následovali rozjezdy, my jsme přišli na řadu až v 11:20. Naše první rozjíždka nebyla špatná ale byli jsme 3. v naši skupině ze 3. Pak následovala pauza až do 13:20 kdy byla naše druhá rozjížďka, kt. se mi zdá byla naše nejlepší ale nepamatuji si už pořadí :-). V ten den poslední tj. 3. rozjížďku jsme měli v 15:30. Po ní se šel tým ubytovat do tělocvičny v loděnici, já jsem přespal v autě. Večer kolem sedmé začala dragon párty(diskotéka) zakončená ohňostrojem, kt. původně měl být v 22:00, ale nakonec byl okolo 23:00. Byl jsem trochu zklamán jelikož jsem se těšil na vyvolávání draka, kt. bylo v loni.
V neděli se s rozjížďkami začali v 9:00, my jsme šli nařadu v 10:30. Tato naše poslední rozjíždka nás postavila mezi 5.-6. místo. V 11:50 jsme měli finálovou jízdu o 5. místo, ta ovšem dopadla katastroficky, jelikož jsem připěhl později a nevycházela nám lávka, kt. jsme přehlédli, tak já a paní vychovatelka Procházková jsme zůstali na břehu. Tým dojel na šestém místě ze šesti, ale po součtu časů jsme skončili pátí. Ve 13:30 bylo slavnostní vyhlášení a ukončení festivalu.
Na festivalu jsem prožil plno krásných chvil a potěšilo že družstvo veteriny (školy na kt. jsem chodil) vyhrálo první místo. Snad zas příští rok :-).
 

© 2010 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode